Pivara ,,Trebjesa“ podržala projekat ,,Ja volim moj Nikšić, a ti?“

Detalj sa presa

Komisija koju je za potrebe Konkursa za finansiranje projekata NVO koje se bave zastitom životne sredine oformila Pivara ,,Trebjesa“, jednoglasno je dala podršku predlogu projekta Ekološkog pokreta ,,OZON“ pod nazivom ,,Ja volim moj Nikšić, a ti?“.

Rezultati Konkursa na koji se sa predlozima projekata prijavilo 11 NVO  iz Nikšića i Podgorice, predstavljeni su na Konferenciji za novinare odžanoj u pivarinom predstavništvu u Podgorici.

Na presu su govorili g-đica Natalija Milić, menadžerka korporativnih poslova pivare ,,Trebjesa“, g-đica Marina Vuković, članica Komisije i g-din Aleksandar Perović, izvršni direktor Ekološkog pokreta ,,OZON“.

Projekat se sastoji iz pet zasebnih ali tematski povezanih segmenata koji  bi trebalo da utiču na bolji odnos više ciljnih grupa prema ekosistemu, što bi unaprijedilo ukupno stanje životne sredine.

Projekat ,,Ja volim moj Nikšić, a ti?“ naročito podstiče uključivanje javnosti u donošenje odluka iz oblasti životne sredine, zašto su razvijeni i posebni servisi, zatim ima analitičko-edukativni karakter u dijelu  istraživanja javnog mnjenja odnosno kampanje o reciklaži limenki, utiče na jačanje infrastrukture za primjenu Zakona o upravljanju otpadom, povećava kapacitet Javnog komunalnog preduzeća Nikšić obezbjeđivanjem nove opreme za separatno odvajanje otpada, te konačno kroz otvaranje javnog dijaloga o društveno odgovornom poslovanju (DOP) u dijelu odnosa prema okruženju utiče na unapređenje međusektorske saradnje i to u dijelu saradnje privrednih subjekata čiji proces prizvodnje ima negativan uticaj na životnu sredinu i civilnog društva.

Web kliping:

Vijesti on-line

http://www.vijesti.me/vijesti/pivara-trebjesa-urucila-cek-10-000-eura-nvo-ozon-clanak-41843

Caffe del Montenegro

http://www.cafemontenegro.com/index.php?group=22&news=203681

Portal Analitika

http://www.portalanalitika.me/ekonomija/vijesti/39534-za-projekat-ja-volim-moj-niki-a-ti-10000-eura.html

Press kliping:

2 thoughts on “Pivara ,,Trebjesa“ podržala projekat ,,Ja volim moj Nikšić, a ti?“

Ostavite odgovor

